loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ همه جونمی فرهاد دهقان  همه واسه تو تو فقط واسه من تویی نازترین نازنین خاص منکجا بی تو من تو بی من بری تو از هرکی دیدم بخدا سریهمه جونمی همه وجودمی تو عزیزترین عشق تو خونه میمنم عاشقم با

سامان چهارشنبه 30 بهمن 1398

متن آهنگ همه جونمی فرهاد دهقان

 همه واسه تو تو فقط واسه من تویی نازترین نازنین خاص من

کجا بی تو من تو بی من بری تو از هرکی دیدم بخدا سری

همه جونمی همه وجودمی تو عزیزترین عشق تو خونه می

منم عاشقم با تو موافقم  یا رفتنت توهی نده هی دقم

(همش عاشقم عاشق خنده هاش میمونه غصه ای نمیگم که کاش

باید اون فقط مال قلبم بشه مگه این دل عاشق من چشه)2

یجوری که بدجوری بیمارتم آخه مست چشمای خمارتم

نکن بدخلقی با احساس من نکن لج با این قلب حساس من

همه جونمی همه وجودمی تو عزیزترین عشق تو خونه می

منم عاشقم با تو موافقم  یا رفتنت توهی نده هی دقم

(همش عاشقم عاشق خنده هاش میمونه غصه ای نمیگم که کاش .

باید اون فقط مال قلبم بشه مگه این دل عاشق من چشه)2

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش