loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ تکرار تو مجتبی فغانی به من از خود من اشناتری وقتی همراه تو با خاطره هام وقتی تکرار تو میشه فکر من وقتی عادت میشه توی لحظه هامدر کنار غم این فاصله ها بغض من جای تو همراه منهاون روزایی که من ن

سامان پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399

متن آهنگ تکرار تو مجتبی فغانی

به من از خود من اشناتری وقتی همراه تو با خاطره هام

وقتی تکرار تو میشه فکر من وقتی عادت میشه توی لحظه هام

در کنار غم این فاصله ها بغض من جای تو همراه منه

اون روزایی که من ندید و رفت لحظه هایی که تمنای منه

تورو میپرسم‌ازون خاطره ها میرسم‌به ارزوهای محال

قلبم از حس تو پر میشه و من با تو میمونم و حسرت و خیال

(با تو از یاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو

به تو احساسمو هدیه میکنم به تو میدم‌همه وجودمو)۲

تو همون عشقی که تو قلب منی توی دنیای من و مال منه .

تو همون خاطره ای که تا ابد انعکاس منو تکرار منه

تورو میپرسم ازون خاطره ها میرسم به ارزوهای محال

قلبم از حس تو پر میشه و من با تو میمونم و حسرت و خیال

(با تو ازیاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو

به تو احساسمو هدیه میکنم به تو مسدم‌همه وجودمو)۲

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش