loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ آخرین ستاره فرهاد نقیب  شب سیاه زندگیم از تو پراز ستاره شد  قلب من از نگاه تو چه ساده پاره پاره شدچه ساده با تو رفته ام به شهر عشق های ناب به یک نوازش تو من چه ساده میروم به خوابمن

سامان جمعه 25 بهمن 1398

متن آهنگ آخرین ستاره فرهاد نقیب

 شب سیاه زندگیم از تو پراز ستاره شد  قلب من از نگاه تو چه ساده پاره پاره شد

چه ساده با تو رفته ام به شهر عشق های ناب به یک نوازش تو من چه ساده میروم به خواب

من اون عقاب سرکشم که رام با تو بودنم به زیر آسمان تو عاشق پر گشودنم.

نگو که بی تو سرکنم دلیل هستیم تویی سرخوش با تو بودنم باده مستیم تویی

(تو آخرین ستاره ای دلیل این ترانه ای برای دل سپردنم تو بهترین بهانه ای)2

من اون عقاب سرکشم که رام با تو بودنم به زیر آسمان تو عاشق پر گشودنم

نگو که بی تو سرکنم دلیل هستیم تویی سرخوش با تو بودنم باده مستیم تویی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش