loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ چه بی صدا عماد موحد  چه بی صدا منو شکستی به روی دل چشماتو بستی  چه بی تفاوت حسمو کشتی رفتی ازینجا برنگشتیبعد رفتنت کشیدم طرح چشماتو رو قلبم  تا سخن دلم بشه مرهم شبای سردم 

سامان چهارشنبه 23 بهمن 1398

متن آهنگ چه بی صدا عماد موحد

 چه بی صدا منو شکستی به روی دل چشماتو بستی  چه بی تفاوت حسمو کشتی رفتی ازینجا برنگشتی

بعد رفتنت کشیدم طرح چشماتو رو قلبم  تا سخن دلم بشه مرهم شبای سردم

 دوست دارم نازنینم عمری به راهت میشینم  برگشتن تو خیال تورو همه جا میبینم

میخوام بمونم کنارت تنها نزار دل منو   بزار که این فاصله پر شه از عشق وحس منو تو

با حرفای دلم بری به خواب ناز هرشبت  آغوش من پر بشه از حضور گرمای تنت

فقط منو تو باشیم و یه آسمون مهربونی بگو عزیز من بگو واسم هنوز همزبونی.

چقد با این خیال خوش هرشبمو سرکنم با هیچ کسی نمیتونم جای تورو پر کنم

دوست دارم نازنینم عمری به راهت میشینم برگشتن تو خیال تورو همه جا میبینم

میخوام بمونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش