loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ من این روزا مهرداد اینانلو  من این روزا کنارتو یه حس مبهمی دارم نمیدونم کنار تو آشوبم یا آروممنگاهت میکنم هربار دلم میلرزه هر لحظه ولی میدونم این احساس فقط دوس داشتن محضهمیای و رد میشی

سامان شنبه 19 بهمن 1398

متن آهنگ من این روزا مهرداد اینانلو

 من این روزا کنارتو یه حس مبهمی دارم نمیدونم کنار تو آشوبم یا آرومم

نگاهت میکنم هربار دلم میلرزه هر لحظه ولی میدونم این احساس فقط دوس داشتن محضه

میای و رد میشی میری تنم داغ نفسهاته تو چی میدونی از اونیکه وابسته به دنیاته

من حتی کل این شبا فقط اسم تورو بردم کنارت زندگی کردم تورو داشتم تورو خواستم

حسودم من به آدما نمیخوام از پیشت رد شن نمیخوام حتی یک لحظه بگیرن دست تو عشقم

میخوام با من باشی هردم فقط من باشم و دنیات کنار تو میجنگم من حتی با تموم سختی هات

من این روزا کنارتو یه حس مبهمی دارم نمیدونم کنار تو آشوبم یا آرومم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش