loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ آرمین شیرزاد کنارتو انتظار اینو دارم وقتی بارونیه چشمام  وقتی حال من خرابه وقتی میگم تورو میخوامتو آخرین امیدی وقتی که خسته م از همه سر بزارم رو شونه هات بگی که دلت با منهکنار تو چقد ار

سامان جمعه 23 اسفند 1398

متن آهنگ آرمین شیرزاد کنارتو

انتظار اینو دارم وقتی بارونیه چشمام  وقتی حال من خرابه وقتی میگم تورو میخوام

تو آخرین امیدی وقتی که خسته م از همه سر بزارم رو شونه هات بگی که دلت با منه

کنار تو چقد ارومه دلم اغوشه تو شد ارامشه من

بوی عطر تو روی تنمه  آی عشقم

تویی که میفهمی حال دلمو من دیوونتم

به کی بگم و تو شدی نیمه گمشده مو عشق من

من و تو با ترانه با یه حس عاشقانه

میزدیم قدم دوتایی اسمونم پرستاره .

من غرورمو شکستم که ی وقت دلت نگیره

بگو که دوسم داری تو شاید دیگه فردا دیره

کنار تو چقد ارومه دلم اغوشه تو شد ارامشه من

بوی عطر تو روی تنمه  آی عشقم

تویی که میفهمی حال دلمو من دیوونتم

به کی بگم و تو شدی نیمه گمشده مو عشق من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش