loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ حالم بده آرشا  بعد تو سختیای من تازه شروع شد یه نفر نبود بپرسه حالم چی شدتو همه زندگی رو از من گرفتی ای بی معرفت تو کی بودیحالم بده ازینکه تو نیستی پیشم آره حالم بده  مگه میشه آدم

سامان شنبه 19 بهمن 1398

متن آهنگ حالم بده آرشا

 بعد تو سختیای من تازه شروع شد یه نفر نبود بپرسه حالم چی شد

تو همه زندگی رو از من گرفتی ای بی معرفت تو کی بودی

حالم بده ازینکه تو نیستی پیشم آره حالم بده  مگه میشه آدم از یادش بره آره حالم بده

آه حالم بده

یادت نره زخمی رو دلم گذاشتی یادت نره تو کسی بودی که با همه فرق داشتی آره یادت نره

آه حالم بده

یه ذره فکر کن به حرفات به کارات بگو کی بود که واسه من جون میداد

همه چیو خیلی زود فراموش کردی ای بی معرفت تو کی بودی

حالم بده ازینکه تو نیستی پیشم آره حالم بده  مگه میشه آدم از یادش بره آره حالم بده

آه حالم بده.

یادت نره زخمی رو دلم گذاشتی یادت نره تو کسی بودی که با همه فرق داشتی آره یادت نره

آه حالم بده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش