loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ عاشقانه رادین عاشقانه تر از این نیست که تو فالم اسم تو افتاد هر طرف حواسم رفت  گذرم به چشم تو افتادهمه احساسم و گفتم تو نگاهی این ترانهخیره به چشمای نازت عاشقانه عاشقانهتو بیا یارم شو ا

سامان چهارشنبه 28 اسفند 1398

متن آهنگ عاشقانه رادین

عاشقانه تر از این نیست که تو فالم اسم تو افتاد

هر طرف حواسم رفت  گذرم به چشم تو افتاد

همه احساسم و گفتم تو نگاهی این ترانه

خیره به چشمای نازت عاشقانه عاشقانه

تو بیا یارم شو اون که میخواستم شو تو با لبخند نگاهت همه احساسم شو

روزای بی تو سخته ک شبای بی تو سرده دنیای بی عشق تو پره غم و سردرده

تو اومدی تو زندگیم شدی  امیدم مثل نگاه ناز تو هیچ جا ندیدم

هر تپش قلب منی هوش از سرم رفت تا تو چشمای تو من خودم را دیدم

با تو بودن مثل یه رویا بی تو زندگیم سرابه بی تو بودم توی دنیا همیشه مثل عذابه.

تو بیا یارم شو اون که میخواستم شو تو با لبخند نگاهت همه احساسم شو

روزای بی تو سخته ک شبای بی تو سرده دنیای بی عشق تو پره غم و سردرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش