loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ دورهمی علی درخشان  از اولم معلوم بود نصف قلب تو همیشه واسه مردم بوداز اولم معلوم بود دل شکستن واسه تو آسون بوداز اولم جاموندی تو توی دور همی هات موندیچه سریع یادت رفت حرفاتو که منو پیچو

سامان شنبه 19 بهمن 1398

متن آهنگ دورهمی علی درخشان

 از اولم معلوم بود نصف قلب تو همیشه واسه مردم بود

از اولم معلوم بود دل شکستن واسه تو آسون بود

از اولم جاموندی تو توی دور همی هات موندی

چه سریع یادت رفت حرفاتو که منو پیچوندی

(همونایی که دورتن آره مثل خودتن همونا رو میخواستی

یجورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی)2

دل کندن از من ساده بود قطعا ساده باختم بازم خودمو میشناسم

دل کندن از تو کار قلب من نیست نگو این تقدیره نگو دست من نیست

(همونایی که دورتن آره مثل خودتن همونا رو میخواستی

یجورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی)2

(همونایی که دورتن آره مثل خودتن همونا رو میخواستی .

یجورایی دلم دوست داره اما تو هیچ وقت نخواستی)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش