loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ خیال حسن مهدی زاده شبونه بیادت قدم میزنم یه حسی بهم میگه تو با منیداری مثل روزای اول هنوز خیابونو بامن قدم میزنیمنو باخودت میبری تو خیال خیابونو میگیره عطر تنتدلم تنگ میشه برای خودم دلم تنگ

سامان جمعه 05 اردیبهشت 1399

متن آهنگ خیال حسن مهدی زاده

شبونه بیادت قدم میزنم یه حسی بهم میگه تو با منی

داری مثل روزای اول هنوز خیابونو بامن قدم میزنی

منو باخودت میبری تو خیال خیابونو میگیره عطر تنت

دلم تنگ میشه برای خودم دلم تنگ میشه واسه بودنت

تو تنها امیدی تو دنیای من تورو زیر بارون بغل میکنم

برای یبارم شده توخیال خلاف غرورم عمل میکنم

چقد بگذره تا تو یادم بری نگاکن هنوزم گرفتارتم

برای همون چند روزم شده همه زندگیمو بدهکارتم

شبونه بیادت قدم میزنم یه حسی بهم میگه تو بامنی

داری مثل روزای اول هنوز خیابونو بامن قدم‌میزنی

منو با خودت میبری تو خیال خیابونو میگیره عطر تنت

دلم‌تنگ میشه برای خودم دلم تنگ میشه واسه بودنت .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش