loading...

موزیک جدید ایرانی

متن آهنگ فصل پاییز فرشید کیانی  چشمات از دنیای من سیاه تره قلبت داره منو از یاد میبرهآروم آروم داری از پیشم میری تو داری از من انتقامتو میگیریبارش تگرگه انگار خود مرگه فصل پاییزه ریزش برگهقلب من

سامان شنبه 19 بهمن 1398

متن آهنگ فصل پاییز فرشید کیانی

 چشمات از دنیای من سیاه تره قلبت داره منو از یاد میبره

آروم آروم داری از پیشم میری تو داری از من انتقامتو میگیری

بارش تگرگه انگار خود مرگه فصل پاییزه ریزش برگه

قلب من بی تو انگار همه چیشو باخته میدونی رفتنت تو دلم یه غم ساخته

چشمات از دنیای من سیاه تره قلبت داره منو از یاد میبره

آروم آروم داری از پیشم میری تو داری از من انتقامتو میگیری

احساس تو قلب من تموم نمیشه جز داشتنت دیگه آرزوم نمیشه

سرمازده به قلبم از وقتی که رفتی نمیگم حرفمو چونکه روم نمیشه

چشمات از دنیای من سیاه تره قلبت داره منو از یاد میبره

آروم آروم داری از پیشم میری تو داری از من انتقامتو میگیری

بارش تگرگه انگار خود مرگه فصل پاییزه ریزش برگه

قلب من بی تو انگار همه چیشو باخته میدونی رفتنت تو دلم یه غم ساخته

چشمات از دنیای من سیاه تره قلبت داره منو از یاد میبره.

آروم آروم داری از پیشم میری تو داری از من انتقامتو میگیری

احساس تو قلب من تموم نمیشه جز داشتنت دیگه آرزوم نمیشه

سرمازده به قلبم از وقتی که رفتی نمیگم حرفمو چونکه روم نمیشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش